Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Friday, January 13, 2012

Perpisahan Yang Sementara

9/1/2012 merupakan tarikh keramat buat aku bila aku tamat peperiksaan terakhir aku di UUM pada semester terakhir berada di sini. Gembira? Mungkin, tapi masih wujud perasaan takut andai kata keputusan tidak secantik yang diharapkan. Aku tidak minta keputusan yang cantik untuk setiap subjek, cukuplah sekadar aku tidak perlu mengambil peperiksaan khas nanti. Atau tidak perlu untuk aku kembali bergelar pelajar di semester 9.

Bermula 10/1/2012, kehidupan aku semakin bosan. Orang lain masih sibuk membuka buku, aku mula mengemas barang untuk dibawa pulang. Dan, bermula aktivit berjimba buat kali terakhir bersama kawan2 baik aku di sini.

Tak nak cerita panjang, biarlah gambar2 ini menceritakan segalanya.

Semoga persahabatan ini akan terus berkekalan bagai api lilin yang sentiasa menyala.




















lots of love,
[Miss Eriqa]

No comments: