Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Tuesday, February 14, 2012

Merepek, Merapu, Meraban

Dah lama tak berupdate blog ni. Hehehe... Malas dan busy sebenarnya. Huhu...

Owh yea.. Ramai yang dah tau kot yang aku dah mula berpraktikal di syarikat tempat aku praktikal sekarang. Dah masuk minggu ketiga di sini. So far, life okay. Ada turun ada naiknya. Staff di sini enjoy. Seronok. Boss pun okay. Company yang kecik, tapi banyak yang aku belajar. Dan aku minat dengan apa yang aku buat sekarang. Belajar benda yang baru. Untuk aku apply di masa hadapan.

Kawan2 aku pun ramai dah practical. Semoga berjaya semua!!!

Dah la, malas nak menulis lagi. Hahaha....

lots of love,
[Miss Eriqa]


No comments: