Nuffnang Code

.:Nota Eriqa:.

Kadang2 kita tidak pernah bermaksud untuk menyakiti, namun kadang2 kita tidak pernah terfikir kita akan disakiti.

p/s: kalau rasa nak pinjam kata2 atau apa saja yang berkaitan dengan blog ni, sila link semula ke blog ini. TQ

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Wednesday, May 02, 2012

Rindu Akan Situasi Itu

Masa sentiasa berjalan, meninggalkan kita tanpa berkata apa2. Begitu juga dengan teman, kawan, sahabat. Walaupun kita kadang2 cuba menjaga hati mereka, pasti akan ad yang terluka.

Aku mencemburui teman, bergelak ketawa di sana. Tapi aku sentiasa mendoakan yang terbaik buat dirinya. Aku sayang kamu, ak rindu kamu, aku sentiasa di belakang kamu andai kamu memerlukan sokongan, aku sentiasa ada untuk meminjamkan kamu bahu aku tika saat kamu bersedih.

Semoga kamu sihat sentiasa, gembira selalu, bahagia selamanya. Aku sayang kamu, wahai teman...
Thank you

No comments: